رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

فوت یک زن بر اثر جراحی زیبایی در مشهد| رئیس بیمارستان مهرگان به دانشگاه علوم پزشکی فراخوانده شد

  • کد خبر: ۱۶۶۰۷۸
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
  • ۳
فوت یک زن بر اثر جراحی زیبایی در مشهد| رئیس بیمارستان مهرگان به دانشگاه علوم پزشکی فراخوانده شد
مسئول روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از فوت یک بانو در شب گذشته بر اثر عمل جراحی زیبایی در بیمارستان مهرگان این شهر خبر داد و گفت: این موضوع از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به طور جدی در حال بررسی و پیگیری است.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی صیقلیان در خصوص بانویی ۳۲ ساله که روز گذشته بر اثر جراحی زیبایی (لیپوساکشن) در بیمارستان مهرگان در گذشت، افزود: این بیمارستان، خصوصی است و مسئولیت اجرایی آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیست بلکه تنها موضوع نظارت بر درمان این بیمارستان بر عهده این دانشگاه است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد به هیچ عنوان اجازه عمل‌های زیبایی را به بیمارستان مهرگان نداده است و با توجه به اتفاق پیش آمده، رییس بیمارستان برای ادای توضیح به حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد فراخوانده شده است.

مسئول روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این موضوع به صورت جدی در حال بررسی و پیگیری است و به طور قطع طبق قانون و برابر مقررات برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

صیقلیان افزود: بیمارستان مهرگان تا اطلاع ثانوی فقط اجازه دارد اعمال جراحی اورژانسی را انجام دهد و به هیچ وجه مجوز پذیرش بیماران الکتیو را ندارد.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
0
1
هیچ اتفاقی برای پزشک جراح و بیمارستان نخواهد افتاد چون بدو ورود از شما امضا میگیرن که مسئولیت تمام اتفاقات به عهده خودتون هست
ناشناس
Germany
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
0
4
نکنید با خودتون. نمیگم همه اما دستکم نود درصد کارهای به اصطلاح «زیبایی!» از جراحی تا ژل و بوتاکس و ... برای چشم و همچشمی خود خانمهاست. وگرنه بیشتر آقایون، زن طبیعی رو ترجیح میدن. البته همه از مرد و زن باید بکوشیم جلوی شکممون رو بگیریم. به جیبمون هم کمک میشه چون بیشتر وقتها خوراک سالم (سبزیجات، سالاد، نان جو، ...) از خوراک چرب و شیرین، ارزانتره.
مریم صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
0
2
سلام علیکم
واقعا چرا این خانمها همچین کاری رو می‌کنند( عمل زیبایی)همش دست تو کار خدا وند میارند.خوب آدم عاقل اون حسنی که خدا بهت داده چرا داری اینطوری با از دست دادن جانت بازی میکنی
هرچیزی طبیعیش خوبه نه اینکه...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->